In liefde losgelaten……

Hans ten Asbroek  1951 – 2015

Op 8 maart 2015 is mijn lieve man overleden. Na een strijd van 7 jaar, een tijd waarin we gelukkig ook nog volop “GOEDE” periodes mochten meemaken en we nog volop konden genieten, ontbrak hem  de energie. Hij was herstellende van een behandeling tegen de ziekte van Kahler. Complicaties tijdens deze periode, waarin hij nog geen weerstand had opgebouwd, hebben hier helaas toe geleid. Zijn positieve inslag, optimisme, vertrouwen en doorzettingsvermogen dwingen bewondering af!

Tijdens zijn ziekte raakten we bekend met “Stichting Matthijs”. Het doel sprak ons aan!!  Dit heeft mij doen besluiten tijdens de uitvaart- plechtigheden een donatie te vragen voor Stichting Matthijs. Het doet mij goed U te kunnen meedelen dat de (afgeronde) opbrengst 300 EURO  heeft opgebracht. Hier zult u vast een goede bestemming voor vinden. Heel veel succes voor de toekomst gewenst!

Hartelijke groet, Truus ten Asbroek.

hans-ten-asbroek

Tagged with: ,
Suzan Kienhuis

Bekijk alle artikelen van Suzan Kienhuis

1 Reactie

1. Suzan 6 april 2015 at 10:57

Stichting Matthijs wil mevr. Truus ten Asbroek heel hartelijk bedanken voor de mooie donatie. Dat zij in deze moeilijke dagen van overleg enz. ook nog aan het goede doel van “Stichting Matthijs” heeft gedacht toont respect!

Wij willen haar veel sterkte wensen om verder te kunnen gaan, ondanks het verdriet en het gemis van haar man Hans.
    Ook Sterkte gewenst voor de moeilijke komende tijd!

Hartelijke groet uit Geesteren.
    Suzan Kienhuis