Ik wil steunen

Hoe kun je doneren? Dat is heel erg eenvoudig. Wij zijn blij met elk bedrag wat je direct kunt overmaken aan:

Stichting Matthijs te Geesteren (OV)
Rekening nummer: NL85RABO0132104474
Onder vermelding van Donatie.

Elk bedrag is welkom!

Particulier?

Ook jij kunt helpen. Je kunt zelf een ludieke actie organiseren voor stichting Matthijs. Je kunt bijvoorbeeld je haar rood verven en een dag zaklopen door hartje Amsterdam, of een spijkerpoep-wedstrijd organiseren met 30 vrienden. Natuurlijk moet je je dan wel laten sponsoren door familie en/ of bekenden, anders levert het, buiten lol, niet veel geld op voor de stichting Matthijs. Het kan zijn dat je niet zo houdt van de kleur rood of spijkerpoepen of dat je liever wat anders doet. Dan kun je natuurlijk ook gewoon donateur worden.

Een donatie kun je bijvoorbeeld doen door de bank te machtigen om per maand een bedrag af te laten schrijven van jouw rekening. Je kunt natuurlijk ook een door jouw gewenst bedrag overmaken naar rekeningnummer 13 21 04 474 ter name van Stichting Matthijs te Geesteren (Ov) o.v.v. “donatie” .

Bedrijf?

Ook als bedrijf kun je helpen. Je kunt bijvoorbeeld met je collega’s besluiten om je baas te sponsoren. Zo kun je de baas in een kanariegele stropdas en een ‘I love mum’-button al zijn vergaderingen af laten gaan. Of biedt jezelf aan op je vrije dag als strijkkracht. Zo kunnen al je collega’s gebruik maken van jouw strijkcapaciteiten. Uiteraard moeten je collega’s hier flink voor betalen. Niet iedereen beschikt immers over de kunst van het strijken. En de opbrengst? Die mag naar de stichting Matthijs. Op deze manier kun je veel geld bijeenbrengen voor onze projecten. Er zijn ook andere manieren om ons te steunen. Kijk hieronder wat de mogelijkheden zijn.

School?

Jij en je school kunnen ons helpen. Organiseer bijvoorbeeld een veiling of rommelmarkt op je school, waarbij de opbrengst naar de stichting Matthijs gaat. Je kunt dan al je rommel in een keer weg doen en zo ben je gelijk af van het gezeur van je moeder. Die kan natuurlijk niet meer zeggen dat je je kamer moet opruimen. Of organiseer een sponsorloop en laat je sponsoren door familie, vrienden en natuurlijk de buren. Met deze acties steun je de stichting Matthijs. Door jouw actie kunnen wij de leefomstandigheden van jongeren in de isolatiekamers van ziekenhuizen vebeteren. Dus bedenk iets leuks en kom in actie. Email de stichting Matthijs wel van tevoren om te vertellen welke actie je voor stichting Matthijs wilt gaan organiseren.

Vereniging?

Ben je lid van een vereniging? Onderneem dan actie als club en zamel geld in voor de stichting Matthijs. Je kunt bijvoorbeeld met je vereniging besluiten om een dag lang alle banden van je dorp of stad te gaan plakken. Zo kan iedereen bij je vereniging terecht met zijn of haar kapotte fiets. Tuurlijk plak je als vereniging niet zo maar een fiets. De kunst van het bandenplakken beheerst lang niet iedereen. Hier moet dan ook grof geld voor worden neergelegd. De uiteindelijke opbrengst gaat dan natuurlijk naar de stichting Matthijs.

Meld je actie van tevoren even bij de stichting Matthijs.