Stichting Matthijs bestaat 9 jaar!

Vandaag bestaat Stichting Matthijs alweer 9 jaar en hier willen wij even kort bij stil staan!Slotviering

Wij willen iedereen bedanken die ons de afgelopen 9 jaar gesteund heeft via o.a. donaties acties en sponsoring. Hierdoor hebben wij hard kunnen werken om het doel van Matthijs te verwezenlijken.

De afgelopen jaren hebben wij het leven van een heleboel leukemie patiënten een stuk aangenamer kunnen maken door o.a. isolatiekamers te voorzien van luxe voorzieningen. Denk hierbij bijvoorbeeld aan een laptop met webcam of een CD/DVD-speler. Hierdoor hebben de patiënten, wie de isolatiekamer onder geen voorwaarde mochten verlaten, wat afleiding gekregen en hebben wij hun tijd daar iets beter kunnen maken. Hier zijn wij natuurlijk nog lang niet klaar mee en wij zullen ons blijven inzetten om het leven van leukemie patiënten en naasten van deze patiënten zo aangenaam mogelijk te maken. Hiervoor blijven wij natuurlijk steun nodig hebben en daar hebben wij ook jou hulp voor nodig!

Doneer nu of meld je aan voor de ‘Club van 100’ en steun de Stichting Matthijs voor een langere periode. Zonder jullie hulp zouden wij de afgelopen 9 jaar nooit zo ver gekomen zijn!