€ 500,- opgehaald voor Stichting Matthijs.

Groot bedrag opgehaald voor Stichting Matthijs.

Lieve mensen, hadden we het geld opgehaald toen raakte Chris weer in het ziekenhuis. Totaal hadden we bijna 500 euro opgehaald. We hebben het bedrag afgerond en gisteren overgemaakt naar de Stichting Matthijs.

Lieve Matthijs, lieve familie,

Helaas moest jij de strijd verliezen Matthijs maar in gedachten zijn we vaak bij jou en je familie. Onze Chris ( 18 ) is nog aan het strijden tegen de vele complicaties na de stamceltransplantatie. Hij heeft afstoting aan de darm. Maar ondanks alles heeft hij voor jou stichting samen met de familie en school € 500,00 opgehaald. Op Koninginnedag was hij er zelfs bij en heeft samen met zijn tweeling broer bekendheid gegeven aan Stichting Matthijs. GEWELDIG!!!!!!

Met het geld dat wij hebben opgehaald kunnen er hopelijk weer laptops geleverd worden aan ziekenhuizen, zoals hier in Utrecht. (UMCU) Het is zo belangrijk om te kunnen MSN-en met je vrienden en familie als het zo zwaar is. Als je in isolatie ligt en haast geen contact hebt met de buitenwereld. Chris weet hier alles van. Mensen BEDANKT !!!!!!

Liefs van Froukje Dermois en mannen

Met dank aan matthijs

Lieve familie, lieve Chris,

Namens Stichting Matthijs willen we je heel veel sterkte en moed wensen met de laatste loodjes. Hopelijk komt alles goed. Hartelijk dank voor de geweldige bedrag wat jullie hebben opgehaald in deze o zo zware tijd voor jullie!

Liefs en groetjes uit Twente,

Harry en Suzan (ouders van Matthijs)