Verschillende donaties aan Stichting Matthijs

Donaties aan Stichting Matthijs

Er zijn verschillende donaties gegeven aan Stichting Matthijs, waarvoor uiteraard dank. Hieronder vind je een opsomming van de donaties.

Geweldige donatie van Oogmode en Hoorzorg Tubbergen

Heel hartelijk dank voor de donaties die verantwoordelijk zijn voor voor het super bedrag van 500 EURO op de Benefiet avond voor Stichting Matthijs.

Frank & Ina super bedankt!

Ingezonden bericht door F. van der Werf-Leeuw

Vandaag, op de eerste sterfdag van mijn man Hans van der Werf, doe ik donaties aan uw stichting.
Ik denk nog steeds met een goed gevoel terug aan de tijd, dat Hans met veel plezier, met de laptop en de webcam in de weer was, om het contact met zijn kleinkinderen, familie en collega’s te onderhouden, zolang zijn toestand dat toeliet

Mijn dank gaat uit naar Stichting Matthijs.

Met vriendelijke groet,

F. Van der Werf-Leeuw

Antwoord Stichting Matthijs:

Namens Stichting Matthijs willen we u heel hartelijk bedanken voor uw donatie.

Hartelijke groeten,

Suzan Kienhuis  Stichting Matthijs

Uit ons gastenboek:

Maantje
25 augustus 2005 kreeg onze Merel-Roos te horen dat ze Hodgkin had. Na vele chemokuren en bestralingen “schoon”, maar helaas. Na 5 maanden wederom ziek. Weer die rotchemo’s, ze had geen keus. De stamceltransplantatie goed doorstaan, 4 weken isolatie. Ze droeg Matthijs een warm hart toe. Helaas is onze mooie, lieve en dappere Maan op dinsdagavond 1 mei overleden.

Naar haar wens hebben we een collectebus geplaatst bij zowel de condoleance als bij de crematie en op de, door haar zo geliefde tennisbaan. Een totaalbedrag van € 2000,11 werd ontvangen. Er zijn dus vele donaties gemaakt.

Lieve, lieve mensen, dit was een grote wens van Merel-Roos. Allen zo ontzettend bedankt! Maantje, je bent onze kanjer! Suzan, Harry en Ruben, fijn dat we dit konden doen.

Liefs, Yola.

Afbeelding verschillende donaties