Benefit concert voor Stichting Matthijs

Di-rect: aanwezig tijdens Benefit Concert

Di-rect: blikvanger tijdens Benefit Concert

Ook dit jaar wordt er weer een benefit concert georganiseerd ten behoeve van Stichting Matthijs. Het benefit concert wordt gehouden in Dancing Bruins in Saasveld en wordt georganiseerd door studenten van Saxion Hogeschool Enschede. Dit alles wordt in goede banen geleid door Monique Bruins

Benefit concert heeft dit jaar vele blikvangers

De line-up van het Benefit concert spreekt dit jaar erg tot de verbeelding van menigeen. Zo zullen Di-rect en Nick & Simon act de presence geven. Tijdens de derde editie van het benefit concert voor Stichting Matthijs zullen verder bekende DJ’s als DJ Pavo, Zani, Korsakoff en Mitch aanwezig zijn. Als klap op de vuurpijl zal ook Denise Mulders aanwezig zijn. Om acht uur begint het Benefit Concert en kaarten zijn te koop bij Saxion Hogeschool, VVV-kantoren, Dancing Bruins en De Kater in Enschede.

Met het benefit concert wordt zoals eerder gezegd geld opgehaald voor Stichting Matthijs. Deze stichting zamelt geld in om ervoor te zorgen dat leukemie-patienten in isolatiekamers een aangenamer verblijf hebben. Zo kopen ze onder andere laptops, flatscreens, internetvoorzieningen, sfeerverlichting en luxe fauteuils voor een verblijf in een isolatiekamer. Intussen heeft Stichting Matthijs al €60.000 opgehaald en daar zal het benefit concert op een positieve manier aan worden bijgedragen.

Vooralsnog is er voornamelijk geld ingezameld voor ziekenhuizen in Enschede maar Suzan Kienhuis wil nu ook ziekenhuizen in de regio van Amsterdam, Utrecht en Leiden gaan voorzien van mooie spullen. Ze wil dit bewerkstelligen door tal van activiteiten te organiseren. Naast het benefit concert in Dancing Bruins wordt er 14 juli een veiling gehouden tijdens het CSI in Geesteren en tijdens de open dag van FC Twente zal Stichting Matthijs met een informatiestand vertegenwoordigt zijn.

Maar eerst het benefit concert op 29 juni. Koop kaarten nu het nog kan! En laat ook eens een berichtje achter op het gastenboek.

Locatie benefit concert: Dancing Bruins

Dancing Bruins is de locatie van het benefit concert