Geldinzamelingsactie een succes

Saxion Hogeschool Enschede

De eerste geldinzamelingsactie door oud mede studenten van Matthijs georganiseerd tijdens de HOI-week (introductie eerstejaars studenten Saxion Hogeschool Enschede). Alle studenten die hier aan hebben bijgedragen, wil ik hiervoor nogmaals bedanken. Extra dank aan Janne Oude Rengerink, Jannemieke Dam, Tanneke Karel, Leonie Haarhuis , Leon Horstman, Marc van Gils en Wesley Aartsen voor hun actieve bijdrage aan deze actie.

hoi-saxion

Niet alleen studenten hebben bij gedragen aan Stichting Matthijs. Ook het personeel van Saxion Hogeschool Enschede heeft een deel van hun kerstgift bijgedragen aan Stichting Matthijs. Onze dank is groot.

Cheque  €2000 van Abbink Vriezenveen

Henk Abbink Directeur van Abbink Vriezenveen Groep BV heeft het kerstcadeau afgeschaft en zoekt jaarlijks een goed doel. In 2003 viel zijn keus op Stichting Matthijs en mochten wij 2000 euro in ontvangst nemen. Stichting Matthijs bedankt Abbink Vriezenveen Groep BV voor haar gulle bijdrage en geldinzamelingsactie.

Geldinzamelingsactie door mevrouw Strampel

Heel ontroerend en ook hart verwarmend, een leukemie patiënt, helaas was voor haar geen genezing meer mogelijk heeft op haar sterfbed haar man en kinderen te kennen gegeven waarbij ze haar (omgeving) vraagt een donatie voor de Stichting te doen. Tijdens haar dankdienst is er gecollecteerd voor de Stichting Matthijs.

Dank je wel lieve, dappere, zorgzame vrouw, moeder en beppe. Iepie Strampel – Spoelstra

Dank je wel : Geert, Christina & Henk, Wigarda & Cees, Sandra & Dennis, Julian, Joram, Elisa

Heel veel sterkte gewenst.

Stichting Matthijs bedankt

Leon Horstman voor zijn bijdrage bij het Piraten-festival in Luttermolen &

Dennis Assink voor zijn geld inzamelingsactie bij het Discopieten-festival in Hengelo.