Hopes & Fears, muziek voor Stichting Matthijs.

Carolien Bierman 'Hopes & Fears‘Hopes & Fears’ is opgedragen aan Matthijs, de familie Kienhuis en alle leukemiepatiënten. Het nummer ‘Hopes & Fears’ gaat over de eenzame strijd van iemand die ernstig ziek is. Het gaat over de angsten, de verwachtingen, maar ook over de kracht om te volharden in de strijd tegen de ziekte.

Vanuit mijn werk als docent vrijetijdsmanagement, ben ik nauw betrokken bij de organisatie van het benefietconcert dat jaarlijks wordt georganiseerd ten behoeve van de Stichting Matthijs. Tijdens de organisatie raakte ik erg onder indruk van de grote inzet en enorme drive van Suzan Kienhuis. Dankzij haar vasthoudendheid is er eindelijk volop aandacht voor de situatie van deze patiënten.

Mijn wens….

Met dit nummer wil ik graag een persoonlijke bijdrage leveren aan de Stichting. Door de aanschaf van de cd steunt u ons om de laatste wens van Matthijs mogelijk te maken. De opbrengsten van deze cd zijn voor de Stichting.

© “Hopes & fears” 2006 made in the EU. All rights of the producer and the owner of the work reserved. Unauthorized copying, reproduction, hiring, lending, public performance and broadcasting prohibited.

Hopes & Fears

Dark thoughts cross my mind
I can’t leave them behind
Hope keeps me hangin’on
when fear comes along
I’m not able to sleep
So instead I cry and I weep

Time suddenly fades away
there’s no cure, just pay!
And it leads me to despair
Feeling numb, so unfair
Dark demon in my shade
in my brightness you will fade….

Where did everybody go?
Why’s the time passing so slowly?
Why isn’t there anybody here?
to help me conquer my fears?
All the answers are in my head
It’s just the questions I can’t get!

It’s in my life, my mind my soul,
Not much longer I can stick to this role
I have to give up fighting against myself
Coming outta my shell