In een klap van zijn toekomst beroofd.

De laatste wens van Matthijs Kienhuis                        Matthijs Kienhuis

Dan gaat het leven op de kop. Vandaag nog volop bezig met studie, uitgaan en muziek,de volgende dag ziekenhuis, chemotherapie alleen op een kamer, geen contact met de buitenwereld, puur afhankelijk van je bezoek. Ondanks zijn enorme vechtlust en doorzettingsvermogen, steeds weer die tegenslagen. Geknokt heb je tot het laatst, dit had niemand verwacht, doodziek ja, maar je geloofde niet in de dood maar in het leven.

Helaas heb je toch de strijd verloren. Matthijs waarom jij????? Ons leven zal nooit meer hetzelfde zijn,die lege plek doet vreselijk veel pijn.

Het enorme verdriet valt niet uit te leggen. Daarom voelen wij ons zeer vereerd, dat zo velen met ons ‘STICHTING MATTHIJS‘ tot een groot succes willen maken. Hiermee kan Matthijs zijn laatste wens alsnog in vervulling gaan.

In dit fotoboek geven wij u een blik op het leven van Matthijs Kienhuis dat helaas te kort heeft moeten zijn. Het fotoboek bestaat uit de verschillende levensfases van Matthijs Kienhuis.

Matthijs Kienhuis werd geboren op 10 november 1978. Hij groeide op in een slagersgezin met zijn vader Harry, zijn moeder Suzan en zijn broer Ruben. Het was een gelukkige jongen tot er op zaterdag 21 juli 2001 acute leukemie in het beenmerg werd geconstateerd. Per direct werd hij opgenomen in het ziekenhuis en moest hij wekenlang op een isolatiekamer leven. Op 5 februari 2002 verloor hij de snelle en oneerlijke strijd tegen kanker.