Wordt lid van de club van Honderd van Stichting Matthijs voor slechts € 8,50 per maand!

Stichting Matthijs Club van 100Stichting Matthijs heeft de ANBI status, dus uw donatie is aftrekbaar en levert ook nog eens een belastingvoordeel op.

De Stichting Matthijs is een initiatief van familie en vrienden van Matthijs Kienhuis. Matthijs overleed in 2002 door een complicatie bij de behandeling van leukemie. Wekenlang heeft hij doorgebracht in isolatiekamers in het ziekenhuis. Sobere kamers waar patiënten zeven dagen per week dag en nacht verblijven.

Zolang er leukemie bestaat, zullen ongetwijfeld ook de isolatiekamers blijven bestaan Daaraan kan de Stichting Matthijs weinig veranderen. Maar de stichting kan het verblijf in de isolatiekamers wel veraangenamen. Bijvoorbeeld door het plaatsen van computers of magnetrons in de kamers. Patiënten voelen zich dan wat meer thuis.

Wat is de club van Honderd?
Voor de Stichting Matthijs is geld nodig, veel geld. En alle kleine beetjes helpen. Wij zijn daarom op zoek naar mensen die samen met elkaar jaarlijks een goede bijdrage kunnen leveren aan de stichting. Want als honderd mensen een tientje per maand geven is er per jaar minimaal € 10.000,- te besteden vanuit deze club. Een tientje per maand is een kleine bijdrage waarvoor u een enorm verschil maakt. Met deze club van honderd kunnen we structureel ziekenhuizen helpen, plannen maken en hierdoor meer en meer patiënten de tijd in de isoleerkamers zo dragelijk mogelijk te laten verlopen.

Voor wie is de club van Honderd?
Deze club is voor iedereen. Of u nog studeert of u bent reeds ment pensioen, het minimale maandelijkse bedrag is voor iedereen in te leggen. Uiteraard mag u zelf uw maandbedrag bepalen met een minimale inzet van € 8,50. Als lid van de club van Honderd krijgt u een speciale plek binnen de Stichting Matthijs. Met acties, zoals benefiet concerten, veilingen, en andere evenementen krijgt de club van Honderd voorrang en korting. Ook krijgen de leden van de club van Honderd een eervolle vermelding op de website. Bedrijven krijgen een link met logo en een link naar de website.

Kan ik nog deelnemen aan de club van Honderd?
De club van Honderd is uiteraard nooit vol. U kunt altijd deelnemen. Onze wens is minimaal honderd leden te hebben van de club van honderd.

Hoe kan ik lid worden van de club van Honderd?
Lid worden is erg makkelijk. Door de onderstaande machtigingsbrief naar ons toe te sturen geeft bent u ingeschreven als lid. Het lidmaatschap wordt jaarlijks verlengt. Uiteraard kunt u uit de club stappen wanneer u dit wilt.

De verschrikkelijke strijd tegen kanker is moeilijk en zwaar te overwinnen. Wij doen er alles aan om de moeilijke tijd voor diegenen dragelijker te maken. Helpt u ons en wordt lid van de Club van honderd.

Download hier de machtigingsbrief.

“Als ik straks klaar ben met mijn ziekte ga ik geld inzamelen voor het ziekenhuis. Dit, om het verblijf voor de patiënten in de isolatiekamers te veraangenamen door bijvoorbeeld een magnetron, een videotheek met de ‘moeite waard films’ en een laptop zodat zij nog een beetje contact hebben met de buitenwereld etc. (Matthijs Kienhuis)”