Dit bedrag hebben wij inmiddels aan de Stichting Matthijs overgemaakt.Wij kunnen onze Marjolein niet meer helpen, maar hopen dat wij op deze manier een
bijdrage leveren om het verblijf van leukemie patiënten in de isolatiekamer iets draaglijker
te maken.

Op 24 februari 2012 stond onze wereld stil

Na een strijd van 5 maanden tegen acute leukemie inclusief verschillende chemokuren en een beenmerg transplantatie in Leiden, hebben wij met veel pijn in ons hart afscheid moeten nemen van onze lieve vriendin, dochter en zus Marjolein. Marjolein was erg blij met de middelen die aangeboden werden door Stichting Matthijs. Tijdens haar verblijf in de isolatiekamers heeft zij en hebben wij samen genoten van de verschillende aanwezige voorzieningen, zoals de televisie met dvd speler en de laptop.
Om deze voorzieningen ook voor anderen mogelijk te maken, hebben wij bij het afscheid van Marjolein zowel bij de avondwake als bij  de uitvaartviering verschillende collectebussen neergezet. Deze hebben wij achterin de kerk geplaatst met de vraag een gift te doen voor de stichting. Hieraan hebben vele bezoekers gehoor gegeven. In totaal is er een bedrag van €1650,- opgehaald voor de stichting. Dit bedrag is inmiddels gestort aan Stichting Matthijs. Marjolein kunnen wij niet meer helpen, maar via deze weg hopen wij een bijdrage te leveren aan het verblijf van andere leukemie patiënten in isolatiekamers. Wij hopen het voor hen draaglijker te maken.
Laurens ten Vergert
Leo en Elly Vije-Kleisman