Feest Bij F. Vijefeest vije 002

28 september 2012 hebben wij het volgende gevierd:

• Het 20-jarig bestaan van Hoveniers- en Bestratingsbedrijf F. Vije
  • Frans Vije wordt 65 jaar en doet een stapje terug
  • We nemen afscheid van hem als directeur en verwelkomen zoon Frank als zijn opvolger
  • Onze huisstijl heeft een opfrisbeurt gekregen

Als cadeau tip was gekozen voor een donatie aan Stichting Matthijs. Op 24 februari 2012 is nichtje Marjolein na een strijd van 5 maanden overleden aan de gevolgen van acute leukemie. Marjolein was erg blij met de luxe spullen in het ziekenhuis die geschonken waren door Stichting Matthijs.

Alle genodigden op het feest hebben aan de wens van de familie Vije gehoor gegeven en hebben wij, Frans, Ria en Frank Vije op 18 november een mooie cheque van € 4000,- kunnen overhandigen aan Suzan Kienhuis (moeder van Matthijs). Dit bedrag hebben wij inmiddels overgemaakt aan Stichting Matthijs. Op deze manier hopen wij een bijdrage te leveren om het verblijf van de toekomstige leukemie-patiënten in een isolatiekamer iets draaglijker te maken.

Wij willen de familie Vije heel hartelijk bedanken voor dit mooie initiatief!