De vervulde wens van een leukemie patiënt

24 september 2012

“Beste Stichting Matthijs,

Bij mijn vader is afgelopen juni acute leukemie geconstateerd. Hij is kort daarop begonnen met de behandeling in het ziekenhuis in Enschede.
Hij heeft het helaas niet gered. Afgelopen week hebben we afscheid van hem moeten nemen. Zijn laatste wens was dat er een donatie zou worden gedaan aan de Stichting Matthijs. Mijn vader heeft het erg gewaardeerd dat hij, al die weken in isolatie, de beschikking had over een goede laptop, een groot tv scherm en een heerlijke relaxstoel. De eerste kuur was er nog energie om ook gebruik te maken van de hometrainer, bij de 2e kuur was hij daar te ziek voor.
Tijdens de afscheidsdienst is deze wens van mijn vader en het doel van de Stichting door ons genoemd. Dit heeft een gulle gift opgeleverd. We kunnen een bedrag van 950 euro overmaken op de rekening van Stichting Matthijs.

met vriendelijke groeten,

Selma Ruiter”

Stichting Matthijs wil de familie Ruiter heel veel sterkte wensen voor nu maar vooral voor de komende tijd en heel hartelijk dank voor de geweldige donatie die tijdens de afscheidsdienst van vader is ingezameld.

Wilt u ons ook steunen? Steun ons op de doneerpagina.