Succesvol eerste lustrum “Ride4@Smile”Stichting Matthijs

ride 4 smile 2014 007ride 4 smile 2014 006De vijfde editie Ride4@Smile op 25 mei 2014 was weer een groots succes.
Voor het eerst in de afgelopen 5 jaar werkten de weergoden deze keer ook mee op deze prachtige zonnige dag met geweldig fietsweer. De uitgezette koers bracht de deelnemers langs mooie uitdagingen in het Sallandse heuvelland.
De studenten van Saxion Hogeschool Deventer door wie dit mooie evenement werd georganiseerd, overhandigden na afloop een cheque van € 2000,00 aan Stichting Matthijs.

Stichting Matthijs wil graag de organisatie, sponsoren en de studenten hartelijk bedanken voor dit mooie initiatief. We kijken met genoegen uit naar de zesde editie in 2015.

Tagged with: ,