We dragen je bij ons, tot het licht straks dooft…

Steun aan Stichting Matthijs door dezelfde pijn.

Steun aan Stichting Matthijs

Op 23 november 2010 overleed onze lieve superpapa en partner Leo van Diggele aan de gevolgen van acute myeloïde leukemie. Na een oneerlijke strijd die in Enschede met chemokuren begon, gevolgd door een
stamceltransplantatie in Leiden, hebben wij onze lieve kanjer moeten loslaten. Een oneerlijke strijd die maar 10 maanden heeft geduurd.

Ondanks het grote verdriet dat wij nu moeten dragen, hebben wij geen moment getwijfeld om steun aan Stichting Matthijs te bieden. Wij hebben gemerkt wat een isolatie met Leo heeft gedaan. Hij heeft soms even aan de ziekte kunnen ontsnappen door even een stukje op de hometrainer te fietsen, een dvd-tje te kijken of gewoon te internetten. De ziekte is verschrikkelijk, maar Stichting Matthijs maakt het meer dragelijk.

In plaats van bloemen tijdens de uitvaart wilden wij een donatie voor Stichting Matthijs, zodat mensen die deze verschrikkelijke ziekte moeten doorstaan, even kunnen ontsnappen aan het ziek zijn.

Wij hebben € 550,00 mogen ophalen, in de wetenschap dat jullie hier mensen met leukemie mee kunnen steunen.

Namens:

• Marieke en Wieteke van Diggele