Stars-Toernooi haalt € 2.000,- op voor Stichting Matthijs!

TVC Sjoerd 007

Voetballen met kameraden, gezelligheid, een veiling, en een goede doel, blijkt al jaren een gouden formule. Zo ook dit jaar, want een cheque van maar liefst € 2.000,- kon worden uitgereikt aan Stichting Matthijs!

Dit jaar is gekozen voor een doel dichter bij huis, namelijk Stichting Matthijs. Deze stichting wil het verblijf van leukemiepatiënten in de isolatiekamers van ziekenhuizen prettiger maken, onder meer door laptops ter beschikking te stellen. Het verblijf in zo’n kamer kan vier tot zes weken duren en vaak zijn de voorzieningen maar beperkt.

Ondernemer Mark Oude Luttikhuis van Soccer Inside werkte belangeloos mee aan het evenement door het beschikbaar stellen van de Indoor Speed Soccerhal en kantine. DJ Martijn Lucas creëerde de juiste vibe om de veiling tot een succes te maken. Onder leiding van veilingmeester Kelvin Stopel werden de gewilde items bij opbod aan de man gebracht, met onder meer business tickets voor de wedstrijden van FC Twente, PEC Zwolle en het Nederlands Elftal. De twee topstukken bleken de gesigneerde kicksen van Heracles spits Wout Weghorst en het FC Twente shirt Luc Castaignos te zijn.

De organisatie van het Stars-toernooi is erg trots dat vele mensen zich sportief hebben willen inzetten voor de stichting, waarbij het voetbal en gezelligheid het smeermiddel is om gezamenlijk iets moois neer te zetten.

Op de foto ziet u van links naar rechts Sjoerd Grobbink namens de organisatie, Suzan Kienhuis, moeder van Matthijs en Mark Oude Luttikhuis van Soccer Inside.

Tagged with: ,