Kroezen administratie en belastingadviseurs steunt Stichting Matthijs

Kroezen administratie en belastingadviseurs steunt Stichting Matthijs

Kroezen administratie en belastingadviseurs uit Tubbergen heeft Stichting Matthijs een cheque geschonken ten bedrage van € 2.750,-.  De cheque is door Henny Kroezen overhandigt aan de moeder van Matthijs, Suzan Kienhuis. Zij is tevens penningmeester van de stichting.

De donatie is tot stand gekomen naar aanleiding van de opening van het nieuwe kantoorpand van Kroezen administratie en belastingadviseurs aan de Galvanistraat 32 te Tubbergen. Kroezen administratie en belastingadviseurs is reeds jaren actief in de regio Tubbergen en daar buiten. Het verzorgt werkzaamheden voor het midden- en kleinbedrijf, agrariërs, alsmede particulieren. Kroezen administratie en belastingadviseurs onderscheidt zich met name door een sterke adviestak, dit zowel ten aanzien van startende ondernemers als ook voor reeds bestaande bedrijven. De werkzaamheden bestaan verder uit het controleren van administraties, het samenstellen van jaarrekeningen en het verzorgen van allerhande fiscale aangiftes. Daarnaast worden er doorlopend werkzaamheden verricht op het gebied van ruimtelijke ordening en milieuwetgeving.
Door een gestage groei van het klantenbestand en het bijbehorend aantal medewerkers, was het toenmalige kantoorpand van Kroezen administratie en belastingadviseurs aan de Kluunvenweg te klein geworden. Een nieuw kantoorpand is daarom gerealiseerd en op 27 juni van dit jaar officieel geopend.

Kroezen administratie en belastingadviseurs draagt de stichting Matthijs een zeer warm hart toe, derhalve is tijdens de druk bezochte opening de gelegenheid geboden een financiële bijdrage te doen ten behoeve van genoemde stichting.

Kroezen administratie en belastingadviseurs

De Stichting Matthijs is, om uitvoering te geven aan de wens van Matthijs, in het leven geroepen om geld en middelen te werven die het dikwijls lange verblijf van leukemiepatiënten in het ziekenhuis en met name in de isolatiekamers, enigszins kunnen veraangenamen. Regelmatig worden er dan ook onder andere laptops aan de patiënten aangeboden, zodat ze via internet de zo nodige contacten kunnen leggen. De verworven middelen zullen ook ten goede komen van het medische personeel, zodat hun werk vergemakkelijkt wordt.

De stichting Matthijs zal in dit kader dan ook op 22 oktober aanstaande in het universitair medisch ziekenhuis L.U.M.C. te Leiden 22 laptops overhandigen.