Erna Beusink Stellinga heeft de strijd verloren

Erna Beusink Stellinga heeft de strijd verloren

Erna Beusink Stellinga heeft de strijd tegen leukemie verloren. Erna Beusink Stellinga was geboren op 18 maart 1966 en is helaas overleden op 12 januari 2008 aan de gevolgen van leukemie.

“Ik heb mijn strijd gestreden, ik heb mijn best gedaan. Ik wilde nog graag 40 jaar verder, maar mijn lichaam kon het niet aan”.

Mijn vrouw Erna Beusink Stellinga en moeder van Laurence en Rutger is na een felle strijd van 10 maanden tegen leukemie overleden. De uiteindelijk oorzaak was een longschimmel die niet te bestrijden bleek. Erna heeft voor haar overlijden geregeld dat er een collecte gehouden moest worden voor Stichting Matthijs. Dat is een goed doel zei ze altijd.

We zijn op woensdag 30 januari naar Suzanne Kienhuis gegaan en hebben haar persoonlijk de opbrengst van € 408,30,- overhandigd. Zo is de wens van Erna uitgekomen en heeft ze haar steentje bijgedragen aan Stichting Matthijs. We wensen jullie veel succes en hopen dat jullie doorgaan met het steunen van mensen die in de isolatiekamers verblijven. Wij weten nu na de strijd van Erna hoe belangrijk dat is voor de patiënten. Erna zei ook altijd als ik weer gezond mag worden dan wil ik ook wat doen voor het KWF. Maar het was haar niet gegund.

Erna was 41 jaar.

Edwin, Laurence, Rutger Beusink

Famillie Beusink – Eibergen

Stichting Matthijs is, om uitvoering te geven aan de wens van Matthijs Kienhuis, in het leven geroepen om geld en middelen te werven die het vaak lange verblijf van leukemiepatiënten in het ziekenhuis en met name in de isolatiekamers, enigszins kunnen veraangenamen. Regelmatig worden er dan onder andere laptops aan de patiënten aangeboden, zodat ze via internet de zo nodige contacten kunnen leggen. De verworven middelen zullen ook ten goede komen van het medische personeel, zodat hun werk vergemakkelijkt wordt.

Erna Beusink Stellinga