Ten Heggeler doet eindejaarsgift

Ten Heggeler heeft ook dit jaar een eindejaarsgift gedoneerd aan Stichting Matthijs.

Stichting Matthijs ontvangt elk jaar van verschillende bedrijven een eindejaarsgift als donatie. Deze bedrijven hebben intern besloten om in plaats van dure geschenken te kopen voor relaties, het geld als donatie te overhandigen aan een goed doel. Machinefabriek Ten Heggeler heeft besloten de eindejaarsgift te overhandigen aan Stichting Matthijs. Dit hebben ze aan hun relaties laten weten doormiddel van een persoonlijke brief, waarvan de inhoud hieronder te vinden is.

Brief ten Heggeler aan relaties.

“Hengelo, december 2007

Geachte relaties,

Weer loopt een jaar ten einde. Een moment om het afgelopen jaar even door de gedachten te laten gaan. Een jaar waarin de economie een opleving kende en mede daardoor het werk weer aantrok. Een jaar waarop we met warme gevoelens terugkijken, omdat onze relatie zich gecontinueerd en verdiept heeft.

Ook een jaar waarin wij afscheid moesten nemen van Mevr. ten Heggeler Sr. Ze heeft in goede gezondheid de prachtige leeftijd van 96 jaar behaald. Tot het laatst toe heeft ze zich betrokken gevoeld bij de zaak, waarin ze zelf tot haar 78e met veel plezier en grote inzet heeft gewerkt. Een jaar waarin nieuwe plannen voor de toekomst worden gesmeed. Het borrelt van de nieuwe ideeën. Kortom we zien het nieuwe jaar met spanning, vol energie en positief tegemoet.

We danken U voor het vertrouwen en hopen dat we van 2008 samen een productief jaar mogen maken. Zoals U de laatste jaren van ons gewend bent geen gebruikelijke kerst en nieuwjaarswensen. “Matthijs” heeft nou eenmaal ons hart gestolen. De stichting die na zijn overlijden is opgericht doet hartverwarmende zaken waaraan wij op deze manier een steentje bijdragen. (bekijkt U eens de site www.stichtingmatthijs.nl )

Het bespaarde geld € 1500.00 gaat daarom wederom naar “Matthijs”. Wij wensen u, uw medewerkers en families een “warme kerst”, een goede jaarwisseling en voor alles een gezond 2008 toe. Op een blijvende goede samenwerking, Tekenen wij. Directie en medewerkers Machinefabriek ten Heggeler WH ten Heggeler

JL ten Heggeler-Laan”

ten Heggeler machinefabriek