Meander Medisch Centrum ontvangt laptops

Meander medisch centrum Amersfoort ontvangt Stichting Matthijs.

Het medisch centrum Meander te Amersfoort heeft vandaag een afvaardiging van Stichting Matthijs ontvangen. Deze stichting zet zich in om het verblijf van patiënten in isolatiekamers gemakkelijker te maken, zodat de patiënten beter contact hebben met de buitenwereld tijdens hun eenzame verblijf in een isolatiekamer.

De afdeling hematologie/oncologie van het Meander medisch centrum te Amersfoort, waar onder andere patiënten met leukemie behandeld worden, hebben op 8 november 2007 een blij bezoek gehad. Stichting Matthijs heeft op deze dag drie laptops, drie home-trainers, drie relax fauteuils en twintig gezelschapsspelen overhandigd aan het Meander medisch centrum.

Op onderstaande foto ziet u dat teammanager Wilma Verkerk van het medisch Centrum te Amersfoort de  eerste  laptop van Suzan Kienhuis van Stichting Matthijs in ontvangst neemt.

Overhandiging Meander