Grote donatie voor Stichting Matthijs

Stichting Matthijs ontvangt grote donatie van familie Hermelink

Stichting Matthijs is verrast door een grote donatie. De familie Hermelink heeft van dichtbij meegemaakt wat voor een invloed Stichting Matthijs heeft gehad op het traject dat meneer Hermelink heeft moeten doorlopen. Hieronder kun je de hele brief lezen.

De brief die wij ontvingen van de familie Hermelink

“Mijn man, onze vader, schoonvader en opa is zondag 9 september 2007 overleden aan de gevolgen van kanker op 60 jarige leeftijd. Toen hij op het eind van de bestralingen werd opgenomen op het MST te Enschede zagen wij veel over stichting Matthijs. En wat stichting Matthijs allemaal bereikt heeft tot nu toe.

Mijn man, onze vader heeft nog veel plezier gehad van de sta-op stoel en de tv, maar ook de familiekamer was voor ons erg prettig, en zit je niet telkens in die echte ziekenhuissfeer. Toen hadden we het al telkens over, dat we graag geld wilden geven aan de stichting. Maar toen overleed mijn man, onze vader eigenlijk vrij onverwachts en moest er snel van alles geregeld worden.
Wij hebben toen dus ook besloten om in de kerk te collecteren voor Stichting Matthijs. Dit hebben wij gedaan, en in de kerk werd duidelijk benoemd dat er werd gecollecteerd hiervoor en wat de stichting Matthijs precies inhoudt.

Wij hebben hierdoor 746 euro bij elkaar gehaald en dit persoonlijk naar de stichting Matthijs gebracht. Wij zijn heel blij dat we dit gedaan hebben, en het geeft ons voldoening, en wij weten ook zeker dat hier wat goeds mee wordt gedaan en dat andere mensen hier ook nog veel plezier aan beleven.
Groetjes,

Fam. Hermelink