Spijker Vouw-en paneelwanden doet eindejaarsgift

Eindejaarsgift door Spijker

Spijker vouw- en paneelwanden BV uit Enschede heeft dit jaar een eindejaarsgift overhandigd aan Stichting Matthijs. Het bedrijf koos dit jaar voor Stichting Matthijs omdat ze graag hun maatschappelijke betrokkenheid en verantwoordelijkheid aan de buitenwereld willen tonen. Normaal gesproken gebruikt Spijker B.V. het geschonken bedrag voor het kopen van geschenken voor relaties, maar dit jaar wouden ze het anders doen. Dit hebben ze in een brief aan hun relaties uit de doeken gedaan. De reacties van de relaties waren allen positief.

Onderstaand vindt u de tekst die door het bedrijf  is gebruikt in verzonden brieven richting alle relaties.

Brief Spijker aan relatiesSpijker vouw- en paneelwanden B.V.

” Spijker Vouw- en Paneelwanden bedankt u voor de prettige samenwerking.

Aan het einde van het jaar ontvangen veel bedrijven diverse geschenken van relaties met als doel een dankbetuiging over te brengen. Spijker B.V. heeft dit jaar besloten om geen geld te steken in het kopen van geschenken voor relaties. Het bedrag wat hiermee bespaard wordt, wil Spijker B.V. ten goede laten komen aan een goed doel. Met deze gift wil Spijker B.V. haar maatschappelijke betrokkenheid en verantwoordelijkheid tonen. De keuze voor de eindejaarsgift van dit jaar is gevallen op Stichting Matthijs.

De medewerkers van Spijker vouw- en paneelwanden B.V. te Enschede wensen u prettige kerstdagen en de beste wensen voor 2008″

Kijk hier voor een lijst van alle bedrijven die ons steunen.