Zaalvoetbal brengt ruim 620 euro op

Zaalvoetbal toernooi

Het löstig snoeien bitterballen zaalvoetbal toernooi

Het Löstig Snoeien Bitter Ballen zaalvoetbal toernooi is een toernooi dat dit jaar voor het derde jaar op rij is georganiseerd door de vriendengroep Löstig Snoeien uit Glanerbrug. Een vriendengroep die elk jaar een goed doel verbinden aan hun toernooi om daarvoor geld op te halen. Dit jaar viel de keus op Stichting Matthijs, voornamelijk door persoonlijke ervaringen met leukemie. Een avond zaalvoetbal, lol maken en bier drinken heeft 621,75 euro opgeleverd voor de stichting. Een geweldige prestatie voor een groep zeer betrokken Glanerbruggers!!

Opbrengst zaalvoetbal toernooi

Löstig Snoeien heeft veel jeugd opgetrommeld uit Glanerbrug en uiteindelijk zijn er vier teams gevormd voor het zaalvoetbal toernooi. Iedereen heeft inschrijfgeld betaald waar o.a. de zaalhuur van betaald kon worden. De rest ging naar Stichting Matthijs. Ook voor elke keer dat een speler door de benen werd gespeeld, moest er een euro betaald worden door de betreffende speler. Daarnaast gingen er collectebussen rond en werd van elk biertje dat er gedronken werd 10 cent opgeteld bij het totaalbedrag voor Stichting Matthijs. Na het toernooi steeg de spanning in de overvolle kantine. Iedereen was erg benieuwd naar het bedrag dat was opgehaald tijdens de avond en het zaalvoetbal. Uiteindelijk bleek het zelfs te gaan om een recordbedrag! Löstig Snoeien gefeliciteerd! En natuurlijk heel erg bedankt namens Stichting Matthijs.

Glanerbrug

Glanerbrug heeft het Löstig Snoeien Bitterballen Indoor Soccer Tournament georganiseerd