Veiling levert 20.000 euro op

Schilderij voor veiling

Dit prachtige schilderij was een van de geveilde items tijdens de veiling

De veiling voor Stichting Matthijs heeft €20.000,- opgeleverd. Een ongelooflijk mooi bedrag. De veiling werd georganiseerd tijdens de Twentse borrel van het CSI Twente. De veiling werd gehouden in de VIP-hospitality. Dit alles werd georganiseerd door Ruben, de broer van Matthijs Kienhuis. Hij kreeg hulp bij het organiseren van de veiling van Niels Bouwhuis en Patrick Holtkamp. Hij werd daarbij geweldig goed ondersteund door Gerard, Ineke, Rob en Danielle.

Het initiatief om een veiling te organiseren komt van Ruben, die vond dat het nu wel een keer tijd werd iets te organiseren voor zijn “kleine broertje” Matthijs. Het is voor ons allen meer als hartverwarmend dat zoveel lieve mensen een bijdrage leveren middels zomaar een donatie, collecte, actie, inzameling of op welke manier dan ook Stichting Matthijs een warm hart toedragen. Wij zijn jullie daar zeer erkentelijk voor. Na het geweldige benefit concert van vorige maand is dit een prachtig vervolg.

Presentatie veiling

De veiling werd gepresenteerd door Marga van Praag, journaallezer van de NOS terwijl de veilingstukken werden geshowd door Miss Overijssel 2006 Leonie Lammers en ex-miss Universe Kim Kotter. Kortom aan vrouwelijk schoon geen gebrek. Dat stuwt de opbrengsten natuurlijk. Helaas was veilingmeester Bert de Ruiter, die de veiling in goede banen moest leiden, ziek. Gelukkig stond zijn vervanger Jan Wilmink klaar. Ten slotte hield notaris Fiselier alles bij tijdens de veiling. Hij werd daarbij geassisteerd door Claudia. Burgemeester Stegers bedankt iedereen namens Stichting Matthijs.

Veiling is mede mogelijk gemaakt door

· CSI Twente
· Familie Maathuis
· HMR consultancy
· Galerie LamBert, Ootmarsum
· Asito
· Twents Vierspan van Mark Weusthof
· Eurocommerce
· Equipe DTR
· Mevr. C. Bierman
· Olympisch Netwerk
· Twente & Jeroen Staman
· Wheelchair tennis
· Kick van der Vall
· Dinand ter Braak
· Manfred Kamphuis
· Vanille Borne

Kavels voor veiling

· Wedstrijd tegen Ester Vergeer (Olympisch kampioen rolstoeltennis)
· Een dag op de bok met het Twents Vierspan van Mark Weusthof
· Gesigneerde bal van de selectie van Real Madrid.
· Scilderijen van ondermeer: Corneille, LamBert, Jan te Wierik, Herman Brood en Tonni Voorn
· Clinic.
· Geheel verzorgde clinic bij de stal van Eurocommerce in Lochem, waarvoor de Twentse Topruiters Wim en Gerco Schroder rijden.
· Ballonvaart in de luchtballon van Asito en nog veel meer.

De veiling heeft totaal € 20.000,00 opgebracht. Alle kopers van de kavels heel hartelijk bedankt voor jullie aankoop en donatie aan Stichting Matthijs tijdens de veiling.

Veiling item: een gesigneerd Arsenal shirt

Dit gesigneerde Arsenal shirt bracht een mooi bedrag op tijdens de veiling