Machinefabriek ten Heggeler doneert 1500 euro

ten Heggeler bespaart op kerstkaartjes en doneert aan Stichting Matthijs!

Sinds enkele jaren kiezen ze er bij ten Heggeler voor te besparen op het versturen van kerstkaartjes naar hun relaties. De machinefabriek voelt veel affectie met Stichting Matthijs en wil de stichting daarom graag steunen door middel van een jaarlijkse donatie. Het geld dat wordt bespaard op het versturen van kerstkaarten, bieden zij als donatie aan voor Stichting Matthijs. Dit jaar was dit bedrage maar liefst € 1500,-. Bent u benieuwd naar het bedrijf ten Heggeler, dan kunt u hier de website van ten Heggeler bezoeken. De relaties van ten Heggeler hebben dus wederom geen kerst- en nieuwjaarswens ontvangen via de post, maar wel een persoonlijke brief waarin ten Heggeler uit de doeken doet waarom er gekozen wordt voor deze jaarlijkse donatie. In de volgende alinea vindt u de brief die ten Heggeler aan zijn relaties heeft gestuurd.

Brief van ten Heggeler aan relaties

Brief ten HeggelerHengelo, december 2006

Geachte relatie,
Het jaar is bijna ten einde. 2006 ! Voor ons een bewogen jaar, gezien het overlijden van JW(Jan) ten Heggeler. Uw vele blijken van belangstelling waren erg verwarmend.

Ook dit jaar kiezen wij ervoor de Kerst-en nieuwjaarswensen niet op de door ons gebruikelijke wijze te laten verlopen maar door middel van dit schrijven.

Het geld dat hiermee wordt bespaard, €1500, willen we wederom schenken aan “stichting Matthijs”. Een stichting die wij een warm hart toedragen en gezien de positieve reacties van vorig jaar gaan wij ervan uit dat u zich hiermee kunt verenigen.

Het neemt natuurlijk niet weg dat wij u hartelijk danken voor de prettige samenwerking van het afgelopen jaar en we hopen hetzelfde voor elkaar te kunnen betekenen in het komend jaar.

Wij wensen u en uw familie gezellige, harmonieuze kerstdagen en een voorspoedig maar vooral gezond 2007.

Namens directie Machinefabriek Ten Heggeler en zijn medewerkers.

W.H. ten Heggeler J.L. ten Heggeler-Laan