Stichting Matthijs bestaat 10 jaar!

Vandaag bestaat Stichting Matthijs 10 jaar en daar zijn wij super trots op!

We zijn begonnen op 25 september 2003 en kijken met een goed gevoel terug op de afgelopen 10 jaar. Mede dankzij al uw acties, donaties en sponsoring heeft Stichting Matthijs al grote stappen kunnen zetten.

Wij gaan de volgende jaren met veel vertrouwen tegemoet en het is voor ons een eer dat zo veel mensen zich in willen zetten voor de stichting. Dit geldt ook voor mensen die betrokken zijn geweest bij het leven en de ziekte van Matthijs. Wij zullen door gaan om de wens van Matthijs in vervulling te laten gaan en dankzij jullie hulp hebben wij daar al deels aan kunnen bijdragen.

Het is nog steeds mogelijk om ook lid te worden van de ‘Club van 100’. Dit is een club vaste donateurs die de Stichting Matthijs voor een langere periode een warm hart willen toedragen.

Een aantal stappen die wij als stichting al hebben gezet:

– Wij hebben een goede band opgebouwd met Ride4asmile. Elk jaar organiseren zij een wielerronde waarmee zij geld ophalen voor Stichting Matthijs. Afgelopen jaar hebben zij hiermee €2000,- opgehaald.

– De ziekenhuizen in o.a. Groningen en Nijmegen zijn computers, tv’s enz. geregeld om de isolatiekamers aangenamer te maken voor de patiënten. Dit wordt uiteraard bij zo veel mogelijk ziekenhuizen in Nederland gerealiseerd.

– Er zijn een aantal benefietconcerten georganiseerd om geld op te halen voor Stichting Matthijs.

Wilt u meer lezen over stappen die wij als stichting gezet hebben, klik dan op één van de onderstaande links.

Activiteiten 2007

Activiteiten 2008

Activiteiten 2009

Activiteiten 2010

Activiteiten 2011

Activiteiten 2012

Voor een volledig overzicht vanaf 2003 kunt u klikken op de volgende link.