Pinksterprint helpt Stichting Matthijs

Pinksterprint Enschede helpt Stichting Matthijs

Pinksterprint heeft 30 T-shirts bedrukt met het logo van Stichting Matthijs erop. Rini Jochem van Pinksterprint Enschede heeft ervoor gezorgd dat dit gratis mogelijk was. Daarnaast zorgt Rini voor de aanwezigheid van de EHBO tijdens het jaarlijks benefiet bij Dancing bruins. En dat is nog niet alles, voor The Benefit music Event 2006 t.b.v. Stichting Matthijs hebben we al het drukwerk, posters, flyers en entreekaarten namens Pinkersterprint ook nog eens gratis gekregen. Rini en medewerkers Pinksterprint nogmaals bedankt.

Nieuwe laptops voor het MST in Enschede PinksterprintLaptops en gezelschapsspellen

Wij van Stichting Matthijs hebben nog eens twee laptops extra aan het M.S.T. te Enschede geschonken (soms een tekort op de F1) en ook twee home-trainers. Daarbij kwamen nog eens twintig Gezelschapsspellen die ook het vaak lange verblijf wat kunnen veraangenamen door een spelletje te doen met het gezin wat voor wat afleiding zorgt.

Ook hebben we in februari eenzelfde set gezelschapsspellen aan het A.M.C. te Amsterdam overhandigd op de afdeling Hematologie van Prof. Dr. van Oers. Ook hebben we een kijkje genomen op deze afdeling en hebben toegezegd voor twee vaste computers en een tv met DVD-recorder. Ons eerste bezoek was al in november 2005. Maar lang leve de bureaucratie, binnen de ziekenhuizen wachten we nog steeds op het groene licht en het tijdstip wanneer we de spullen mogen overhandigen.

Tagged with: , ,