The Benefit Music Event 2004 was een groot succes. Op naar volgend jaar!

Benefit Music Event

Wij zitten nog steeds vol van alle positieve indrukken die we die avond hebben opgedaan !! Nogmaals willen wij iedereen bedanken die zich belangeloos hebben ingezet !!

Maar niet WIJ, maar vooral “IEDEREEN” die een kaartje heeft gekocht voor het benefit music event 2004, hiermee steunen jullie het Goede Doel. Jullie maken het mogelijk dat wij met “Stichting Matthijs” het leven in de isolatiekamers voor leukemiepatienten draaglijker en aangenamer kunnen maken in het ziekenhuis MST te Enschede en in de toekomst ook in andere ziekenhuizen.

Het is voor ons hartverwarmend er zijn geen woorden voor.

Ouders en broer van Matthijs.
Harry – Suzan – Ruben

Reactie op benefit music event 2004, bestuur Stichting Matthijs:

Middels dit schrijven willen wij iedereen bedanken voor de inzet, voor, tijdens danwel na het benefit music event ten behoeve van de Stichting Matthijs. Het benefit music event is een evenement waar heel wat voorbereiding aan vooraf is gegaan door studenten van de Saxion Hogeschool Enschede. Samen met Dancing Bruins en jullie fantastische inzet hebben we van het benefit music event 2004 een grandioos succes van weten te maken. Voor ons als stichting is het hartverwarmend om te zien hoeveel mensen zich belangeloos hebben ingezet om ons doel en de wens van Matthijs Kienhuis te verwezenlijken, namelijk “het bevorderen van het welzijn van kankerpatiënten tijdens hun verblijf en behandeling in de isolatiekamers van ziekenhuizen.”

De maand juli is voor de stichting een gedenkwaardige maand, 6 juli jongstleden zijn de eerste laptops met webcams en bijbehorende draadloze internetverbinding aangeboden aan de afdeling F1 van het Medisch Spectrum Twente te Enschede.
Een mijlpaal voor stichting Matthijs. Als stichting zijn we erg trots op dit eerste echte resultaat waardoor de patiënt middels de laptop contact kan houden met de buitenwereld.

Uiteraard stoppen we niet bij het MST, met de opbrengsten van het benefit music event 2004 is het de bedoeling in de nabije toekomst meerdere ziekenhuizen te gaan voorzien van middelen die het verblijf op de isolatiekamer enigszins kunnen veraangenamen.

We stellen het op prijs als je je reactie achterlaat in ons gastenboek.

Namens alle mensen van Stichting Matthijs,
Suzan Kienhuis

Reactie op Benefit music event 2004, organisatoren (afstudeerders):

Acht maanden lang zijn we bezig geweest met het organiseren van het benefit music event voor Stichting Matthijs. Onderweg naar 14 juli hebben we vele hobbels moeten nemen om tot het eindresultaat te komen zoals het woensdagavond was. Het heeft veel stress, slapeloze nachten, tegenslagen, maar tegelijkertijd plezier en vooral voldoening opgeleverd.

Acht maanden, met een eindresultaat waar we heel trots op zijn. Vele mensen die ons hebben geholpen moeten we bedanken: Barpersoneel, mensen van beveiliging, licht en geluid, decoratie, sponsoren, catering, Dancing Bruins en natuurlijk alle bands en Dj’s die zich belangeloos hebben ingezet. In totaal hebben ruim 100 vrijwilligers zich ’s avonds ingezet om het “The Benefit Music Event” mogelijk te maken.

Zo’n 2000 bezoekers hebben zichtbaar genoten van de muziek die in 5 stijlen te bhoren was. Van 16Down tot The Prophet en van DJ Luna tot Racoon alle bands en DJ’s waren tevreden en dat zijn wij ook! Acht maanden lang met één avond als resultaat. 2000 mensen!!! Dat is onverwacht veel! Ook de sfeer was grandioos met veel feestende mensen en een avond die zonder incidenten is verlopen.

Het bedrag dat het benefit music event opbrengt voor Stichting Matthijs is enorm en zó hoog dat we dit onmogelijk hadden kunnen denken. Het is fantastisch dat zoveel mensen zijn komen opdagen en de moeite hebben genomen naar het benefit music event te komen en zich op deze manier hebben “ingezet” voor de stichting.

Hartstikke bedankt!  Voor iedereen die zijn/haar steentje heeft bijgedragen, jullie weten wie jullie zijn!

Acht maanden lang…. En nu op vakantie…..

Dorien, Leonie en Tom
Organisatie Benefit music event Stichting Matthijs

Het Benefit music event werd mede mogelijk gemaakt door de sponsor Dancing Bruins!