Machinefabriek ten Heggeler Hengelo

Stichting Matthijs bedankt Ten Heggeler voor haar donatie van maar liefst €1500. Ten Heggeler is een klein bedrijf dat sinds 1930 opereert. Met een gevarieerde productenpakket leveren ze aan vooraanstaand bedrijven uit het  gehele land.

machinefabriek-ten-heggler

De brief van Machinefabriek ten Heggeler

“Mijne dames en heren,

Doordat wij dit jaar zelf geconfronteerd raakten met slokdarmkanker van onze mede-eigenaar dhr. Jan ten Heggeler, die in Enschede in het ziekenhuis op de afdeling F1 heeft gelegen, hebben we dit jaar gedacht dat we met kerst eens wat anders moesten doen dan de gebruikelijke kerstattenties. We hebben toen iets gelezen over de ‘Stichting Matthijs’, het geen ons enorm raakte.

Wij hebben een bedrag van €1500 overgemaakt op uw rekeningnummer.

Het schrijven aan onze relaties hebben wij bijgevoegd en we kunnen u alvast mededelen dat we al zeer veel positieve reacties hierop hebben mogen ontvangen.

Wij wensen u veel succes met het werk van uw stichting.

Machinefabriek ten Heggeler.”

Wij willen iedereen bedanken die heeft bijgedragen aan deze donatie. Met uw hulp kunnen wij leukemie patiënten weer voorzien tijdens hun verblijf. Wij wensen u ook veel sterkte toe m.b.t. dhr. Ten Heggeler.