Benefit Music Event 2005 – Wederom een groot succes!

The Benefit Music Event 2005 was wederom een groot succes.

Benefit Music Event 2005Na het grote succes van het Benefit Music Event 2004 in Saasveld, is er dit jaar ook het Benefit Music Event 2005 georganiseerd. Dit jaar vond het Benefit Music Event plaats op 13 juli en de opbrengst van het event ging wederom naar Stichting Matthijs.

Net als vorig jaar is het Benefit Music Event gehouden in het dancing café Bruins. In dit café zijn er zes zalen ingericht naar verschillende muziekstijlen. Dit werd gedaan om een zo breed mogelijk publiek aan te trekken voor het Benefit Music Event 2005. Er zijn in totaal ruim 20 bekende dj’s opgetrommeld die allen hun eigen stijl draaien. Er werd onder andere oldschool, trance, hardstyle en techno gedraaid.

Wat de dance betreft werden er met trots enkele grote namen gepresenteerd. Buzz Fuzz, Sunny D en Champ-e-on zijn de oldschool dj´s van dit moment waarmee de liefhebbers gegarandeerd zijn van een avondje goed beuken. In de trance zaal waren het Eric van Kleef, G-Spott en José die opwachting maakten. Tevens zou Hotradio on tour een zaal voor hun rekening nemen, waarin soortgelijke dj´s het publiek hebben vermaakt. In de laatste zaal werd net als tijdens het Benefit Music Event in 2004 techno gedraaid, hier waren de dj´s Bart Skils, Javar, Darko Esser en Endfest verantwoordelijk voor!

Alle opbrengsten van dit Benefit Music Event en zelfs een deel van de opbrengsten van het vervoer, zijn naar Stichting Matthijs gegaan en daar zijn wij jullie hartstikke dankbaar voor! Graag tot de volgende editie van het Benefit Music Event!

De Bands
  • PPM Band
  • ENorm
  • Beethoven
  • Who Cares
DJ’s
  • DJ Cone Klijn
  • DJ Pilla
  • DJ Buzz Fuzz
  • DJ Sunny D
  • DJ Champeon
  • DJ G-Spott
  • DJ Eric van Kleef
  • DJ Bart Skills
  • DJ Darko Esser
  • DJ Javar
  • DJ Endfest

Het Benefit Music Event 2005 werd gesponsord door Dancing Bruins!