Abbink Groep BV geeft cheque van €3.750.

Abbink Groep BVAbbink Groep BV is begon als een elektronisch eenmansbedrijf maar is inmiddels uitgegroeid tot een professionele organisatie met meer dan 75 medewerkers. Op 23 november 2005 besloot Abbink Groep BV zich te gaan samenvoegen met Schaafstra Techniek. Tijdens deze gelegenheid van het 70 jarig bestaan werd het nieuwe pand heropend. Samen met Schaafstra Techniek besloten ze om de giften van ‘23 november’ en van de eindjaarsattenties te bundelen in een bijdrage aan Stichting Matthijs.

Abbink Groep BV bestaat uit diverse werkmaatschappijen:

• – Abbink Verlichting
  • – Abbink Verkeersvoorzieningen
  • – Technisch Buro Abbink

De brief van Abbink Groep BV

Het einde van het jaar 2005 is weer in zicht. Er komt een moment van terug kijken maar ook een moment van kijken naar de toekomst. Het afgelopen jaar kenmerkte zich door het onvergetelijke feest op 23 november j.l ter gelegenheid van ons 70 jarig bestaan, de heropening van ons pand en de samenvoeging van Schaafstra Techniek met de Abbink Groep.

Voor de overweldigde belangstelling, maar ook de vele leuke reacties, cadeau’s en dergelijke, willen wij u graag dank zeggen.

Voor de toekomst staan wij gereed, een toekomst waarin de menselijke aspecten zeker aandacht verdienen. Daarom hebben we de dit jaar besloten om de giften van ’23 november’ en onze ‘eindejaarsattenties’ te bundelen in een bijdrage an de Stichting Matthijs.

De Stichting Matthijs is in het leven geroepen om geld en goederen bij elkaar te krijgen t.b.v. het inrichten van de sobere isolatiekamers in de (academische) ziekenhuizen waardoor het lange verblijf voor patiënten enigszins verlicht kan worden.

Voor meer informatie over de Stichting Matthijs, met bankrekening nummer 13.21.04.474, verwijzen wij U gaarne naar: www.stichtingmatthijs.nl

Wij willen u bedanken voor het in ons gesteld vertrouwen en wensen u prettige feestdagen en een gezond en voorspoedig 2005.

Hoogachtend,

Abbink Groep BV