Donaties van 2004

Dank jullie wel!

Stichting Matthijs wil iedereen bedanken die ons gesteund heeft door middel van donaties. Door jullie hulp kan Stichting Matthijs leukemie patiënten helpen.

Het kerstconcert Jongerenkoor in Vasse, tijdens het koor werd er een collecte gehouden. De opbrengst was €225. Er werden meerdere donaties gedaan tijdens de kerst. Zo werd er €500 geschonken door VOF Lantink Service uit Ambt Delden en gaf familie Dries uit Nijverdal ook €500.

In 2003 werden er al enkele donaties verricht door deelname aan een marathon, ook Bas Vinkenvleugel uit Oldenzaal heeft gedoneerd aan Stichting Matthijs. In zijn eentje heeft hij het geweldige bedrag opgehaald van €1.010. Dit bedrag heeft hij opgehaald tijdens het lopen van de New York City marathon.

Ook de Singelloop Enschede heeft op 10 september haar opbrengsten beschikbaar gesteld aan Stichting Matthijs.

Ook sporters Peter en Yvonne Vebree uit Wierden hebben een bedrag van €1.120 opgehaald. Het echtpaar, beiden werkzaam als zweminstructeur, hebben dit geld opgehaald bij het zwembad in Wierden. Een ander echtpaar (Cees & Wigarda Strampel) had tijdens het huwelijk een collecte gehouden onder hun gasten. Het mooie bedrag van €305,21 doneerde ze aan Stichting Matthijs.

Donatie van €4.408

Dansschool Reiners uit Goor heeft een Nieuwjaars Dansmarathon georganiseerd, dit heeft maar liefst  €4408,21 opgebracht. Ook Saxion Hogeschool Enschede heeft en bedrag van €500 gedoneerd aan Stichting Matthijs, dit hebben ze bij elkaar gekregen door het houden van een EK Poule.

Wij danken ook de Fancy Fair in Neede, een deel van de opbrengst werd geschonken aan Stichting Matthijs. Tevens bedanken wij Dancing Bruins voor het benefietconcert en Het Noordik Vriezenveen voor het schoolfeest. Dit werd georganiseerd door Nathalie en Chantal en kwam er een bedrag van €250.

Donatie van €1.250

Op 13 januari werd er een cheque overhandigd aan Suzan van maar liefst €1.250. Dit bedrag is opgehaald tijdens de Nieuwjaarsreceptie bij AC-Tion. De opbrengst was eerst €625, maar dit bedrag werd verdubbeld door Polaroyd Enschede. Er waren meer donaties in Januari. Stichting Matthijs kreeg een cheque van de Mobterclub Zokatoe uit Geesteren  een totaal bedrag van €600.

thank-you Stichting Matthijs