De marathon van Eindhoven

Op 12 oktober 2003 heeft Marcel Vlutters, in navolging van Marco de Groot, geld ingezameld voor Stichting Matthijs. Marcel Vlutters (zelf werkzaam op Longfunctie) liet zijn eindtijd sponsoren op de marathon van Eindhoven. De marathon van Eindhoven vindt jaarlijks plaats en is opgericht in 1956.

De winnaar van de marathon in 2003 is Willy Cheruiyot. De Keniaan  won de marathon van Eindhoven ook al eens in 2002 en 2004. De Nederlandse Vivian Ruijters was de eerste vrouw die over de finish kwam. Ze deed er in totaal 2 uur en 36 minuten over.

Wilt u zelf ook geld inzamelen door middel van deelneming aan een activiteit? Neem dan contact met ons op zodat wij u kunnen helpen.

Het verhaal van Marcel Vlutters over de marathon van Eindhoven.

In navolging van internist Marco de Groot (zie krantenartikel) wil ik geld verzamelen voor stichting Matthijs. Bij deze bedankt voor jullie inzet op mijn marathonprestatie op 12 oktober 2003 in Eindhoven ten bate van de stichting Matthijs. Wat eigenlijk een rustweek voor mij had moeten worden werd toch een week met nodige inspanningen. Op het moment dat ik eigenlijk in bed had moeten liggen zat ik achter de PC ellenlange lijsten in te voeren en mailtjes te beantwoorden. Zo halverwege de week had ik er echter een nieuwe doelstelling bij, namelijk 500 Euro bij elkaar krijgen voor de Stichting Matthijs.

Deze doelstelling heb ik dank zij jullie ruimschoots gehaald. Ik hoop dat mijn volgende doelstelling, het lopen van de marathon onder de 3 uur ook wordt verwezenlijkt. (ondanks het slaapgebrek en heen en weer sjouwen bij de inzameling). Ook wil ik Herman Holterman, Erwin de Kovel en Ben Kotterink nog bedanken voor hun actieve bijdrage aan deze actie.

Ik hoop dat de stichting Matthijs nog veel geld gaat inzamelen met andere acties.

Stichting Matthijs bedankt Marcel Vlutters

Als Stichting Matthijs zijn wij ontzettend trots op de prestatie van Marcel Vlutters. We willen je daarom nogmaals hartelijk bedanken voor de inzet die je hebt getoond tijdens het lopen van de marathon van Eindhoven.

marcel-vlutters